Podklady k cvičeniam z predmetu Simulátory v medicíne 1, ktorého cieľom je vysvetlenie podstaty medicínskych simulácií a porozumenie princípov ich využitia vo výučbe. Jednotlivé cvičenia poskytujú prehľad o funkciách a moduloch vybraných simulačných nástrojov, pričom účastníci zvládnu prácu s týmito simulátormi a nadobudnú schopnosti ich samostatne používať.
Výučbový materiál vznikol v rámci riešenia projektu národnej grantovej agentúry KEGA 003UPJŠ-4/2023 "Inovácia výučbového procesu v lekárskych a nelekárskych študijných programoch s využitím medicínskych simulačných nástrojov a virtuálnej reality".
Autori poskytujú podklady k cvičeniam so simulátormi a vybraným vybavením simulátorového centra.
Výučbový materiál vznikol v rámci riešenia projektu národnej grantovej agentúry KEGA 003UPJŠ-4/2023 "Inovácia výučbového procesu v lekárskych a nelekárskych študijných programoch s využitím medicínskych simulačných nástrojov a virtuálnej reality".
Príloha | Dátum | Veľkosť | Prístupnosť [?] | Klinicky citlivé [?] | Licencia | |
---|---|---|---|---|---|---|
Základné informácie | 3.11.2024 | 1.65 MB | používateľ na príslušnej fakulte | – | ||
Základné pojmy | 3.11.2024 | 430.49 KB | používateľ na príslušnej fakulte | – | ||
VR Anatomy - manuál používateľa | 2.12.2024 | 1.6 MB | používateľ na príslušnej fakulte | – | ||
VR Anatomy - správcovský manuál | 2.12.2024 | 1.76 MB | používateľ na príslušnej fakulte | – | ||
Vybrané ošetrovateľské techniky | 8.11.2024 | 2.02 MB | používateľ na príslušnej fakulte | – |
Obsah článku podlieha licencii Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko
Kľúčové slová: simulácia, virtuálna realita, rozšírená realita
citácia: Jaroslav Majerník, Viera Pencáková, Lucia Dimunová, Zuzana Pella: Simulátory v medicíne 1. Multimediálna podpora výučby klinických a zdravotníckych odborov :: Portál Lekárskej fakulty Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach [online] , [cit. 11. 12. 2024]. Dostupný z WWW: https://portal.lf.upjs.sk/clanky.php?aid=209. ISSN 1337-7000.